MENUMENU
12,00 €
Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να διερευνηθούν οι αναπαραστάσεις του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις και η αντιληπτικότητα των αναπαραστάσεων αυτών στα παιδιά. Αφετηριακή διαπίστωση υπήρξε το γεγονός ότι στο διαφημιστικό λόγο η προπαγάνδιση της κοινωνικής πρακτικής της κατανάλωσης συναρθρώνεται, συνήθως, με άλλες κοινωνικές αναπαραστάσεις και αξίες, ώστε, μέσα από τη διαφήμιση, το εμπόρευμα να εγγράφεται και να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αντίληψης και βίωσης της καθημερινής ζωής.