MENUMENU
Εξαντλημένο
Διδακτικές στάσεις και ερμηνευτικές κατευθύνσεις, πολιτικές επιλογές και παιδαγωγική ευθύνη, προσωπικές προτιμήσεις και δημόσιος ρόλος: συναρτήσεις που διέπουν το μάθημα της Λογοτεχνίας και απασχολούν όσους παρακολουθούν με προσδοκίες και ενδιαφέρον την υπόθεση της νεοελληνικής παιδείας. Η σκοπιά θεώρησής τους εδώ δεν είναι άλλη από εκείνην ενός δασκάλου των ανθρωπιστικών γραμμάτων, που προσπαθεί να συνθέσει τις παρατηρήσεις και τις εμπειρίες του σε μια συνεκτική εξήγηση για την κακοδαιμονία και τα αδιέξοδα της σχολικής πράξης στην εκπαίδευσή μας.